بازدید مدیرکل بهزیستی از مراکز مرتبط با ناشنوایان

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته جهانی ناشنوایان، از مرکز خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوای "الزهرا" بازدید کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

مدیرکل، معاون و کارشناسان بهزیستی استان کرمانشاه در جشن کودکان مرکز الزهرا شرکت کرده و در پایان از زحمات مسئول و کارشناسان این مرکز با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

گفتنی است که در حال حاضر، دو مرکز خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا در کرمانشاه و یک مرکز در شهرستان اسلام‌آبادغرب فعال و در حال خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند.

مرکز توانبخشی خانواده و کودک کم‌شنوا "الزهرا"، از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر به ۴۷ کودک کم‌شنوا و کودکان کاشت حلزون، خدمات توانپزشکی از قبیل؛ گفتاردرمانی، تربیت شنیداری، روانشناسی، کاردرمانی ذهنی، زبان‌آموزی و موسیقی‌درمانی ارائه می‌کند.

 شایان ذکر است که در سال جاری، ۱۱ نفر از کودکان این مرکز در مدرسه‌های عادی و یا مراکز پیش‌دبستانی جهت ادامه تحصیل معرفی شده‌ که پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

در حال حاضر این مرکز با کادری ۹ نفره به آدرس ابتدای خیابان سی‌متری دوم، خیابان ابوریحان، کوچه ۲۱۵، پلاک ۱ و با شماره تماس‌های ۰۹۰۵۲۰۵۱۶۹۹ و ۰۹۳۶۳۰۹۲۲۹۲  آماده‌ی ارائه خدمت به جامعه هدف خود است.
 


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 118002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد